11 Şubat 2016 Perşembe

XP-VİSTA-7 HANGİSİ DAHA İYİ KISA Bİ BİLGİ ?


Windows XP'de yer alan "XP" sözcüğünün experience yani deneyim anlamına geldiğini pek az kişi biliyordurWindows XP,kullanıcılara gerek kullanım kolaylığı gerek performans gerek de eski işletim sistemlerinden aşina olduğumuz hata pencereleri ile hemen hemen hiç karşılaşmamamızın XP'nin başarıya ulaşmasında önemli bir rolü olduğunu düşünüyorumXP'nin üstüne 3 tane işletim sistemi çıktı ve dolayısıyla eskidi.





 Gelelim Windows Vista işletim sistemine.Vista XP ye göre daha görsellidir
Vistanın görünümü ve görseli çok güzel ama oyun ve bazı program uyumluluk sorunu oluşuyor.
Bu sorunlarını kaldırmak için Windows 7 çıkartıldı.Windows 7 çıktıgında ilk Windows 7 Beta çıkmıstı .
Vista da oluşan hataları Windows7 kurtarmıştır


Windows 7 çıktıgında merak eden herkes Windows 7 yüklemişti.Windows 7 için Vista'nın görselliğini kullanmasına rağmen daha stabil ve yazılım ve oyunlarla uyum sorunun nispeten daha az olduğu bir işletim sistemi olduğunu görmüştüm.  Örneğin GTA San Andreas ve The Godfather oyunlarını Windows 7'de çalıştırmak mümkün değildi.Windows 7'nin yeni oyunlardaki güçlü uyumu ile Windows XP'nin eski oyunlar ile yazılımları sorunsuz çalıştırması sizi gerçekten çok mutlu edecektir.Ve bundan çok memnun olucaksınız.


Sadece bir tık :

0 yorum :

Yorum Gönder

Bilgisayar Hakkında Telefon Hakkında Paylaşımlar. Blogger tarafından desteklenmektedir.